ثبت تغییرات

مجموعه ثبت پایتخت همراه و یاری گر شما در تمامی مراحل ثبت شرکت ، ثبت برند ، 

ثبت تغییرات خواهد بود .

در این بخش به 

نحوه ثبت تغییرات شرکت و هزینه ثبت تغییرات و مطالبی از این خصوص خواهیم پرداخت .

اگر یکنفر اصلاح ماده اساسنامه (حق امضا-تعداد اعضای هیئت مدیره) داشته باشد حتما می بایست قبل از صورتجلسه هیئت مدیره تنظیم شود زیرا صورتجلسه هیئت مدیره بر اساس اصلاح ماده اساسنامه تنظیم میشود. این صورتجلسه در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده تنظیم خواهد گردید.

انجام هر گونه تغییرات در شرکتی که قبلا به ثبت قانونی رسیده است اعم از :

تغییرنام شرکت ، تغییر موضوع فعالیت ، تغییر نشانی ، افزایش یا کاهش سهام یا سرمایه ،

تبدیل سهام به بی نام و با نام ، افزایش یا کاهش سهام یا سرمایه ، تغییر در تعداد مدیران 

شرکت ، تغییر در حقوق نوع خاصی از سهام ، تمدید هیئت مدیره بازرسین ، 

ورود و خروج در مسئولیت محدود ، تغییر تابعیت شرکت ، اصلاحات ماده اساسنامه از جمله :

 حق امضا ، تعداد اعضای هیئت مدیره ، تصویب اساسنامه جدید و…

می بایست حتما ثبت شده و به اطلاع اداره ی ثبت شرکت ها برسد .

 

 

نحوه ثبت تغییرات شرکت

نحوه ثبت تغییرات شرکت به صورت زیر می باشد :

تنظیم نمودن یک صورت جلسه که امضای تمامی شرکا را در خود دارا باشد.

-رجوع کردن به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir 
-بارگذاری مدارک خواسته شده در پایگاه اینترنتی مذکور

-مراجعه نمودن به اداره ثبت شرکت ها و تادیه هزینه های قانونی مقرر شده برای اخذ آگهی تغییرات تادیه هزینه ی رومه رسمی
-صادر شدن آگهی

-فرستادن مدارک بصورت پستی به اداره ثبت شرکت ها

نکات مهم در خصوص برخی تغییرات شرکت

برای انجام تغییرات نقل و انتقال ، حتما بعد از تنظیم صورتجلسه باید سهامداران کسانی که انتقال دهنده وانتقال گیرنده هستند به دارایی منطقه ای که شرکت در آن واقع شده است مراجعه نمایند و در خواست گواهی نقل و انتقال کنند.

ثبت تغییرات 

چنانچه کار بدون گواهی نقل و انتقال به اداره ثبت اسناد کشور پست شود از سوی کارشناس اداره برگشت می خورد.  این صورتجلسه در مجمع عمومی فوق العاده تنظیم می شود و برای نگارش این صورتجلسه به لیست آخرین سهامداران احتیاج است. اصلاح ماده اساسنامه : هرگونه تغییرات در مفاد اساسنامه اصلاح ماده اساسنامه نامیده میشود.

تغییر نام : برای تنظیم ایمن صورتجلسه فقط به لیست آخرین سهامداران نیاز می باشد .

تغییر آدرس :برای تنظیم این صورتجلسه به لیست آخرین سهامداران و همچنین کد پستی محل جدید نیاز است .

 

هزینه ثبت تغییرات

هزینه ثبت تغییرات ، بستگی به نوع تغییرات دارد .

تنظیم کردن صورت جلسه و ثبت آن در پایگاه اینترنتی و پیگیری تا حصول پیش نویس آگهی با توجه به تهای قیمت گذاری مراکز ثبتی متفاوت است.

ولی معمولا حدود ۴۵۰ هزار تومان به بالا است . 
وجه مربوط به رومه رسمی تغییرات شرکت نیز در حدود ۸۰ الی ۱۵۰ هزار تومان می باشد .

 

 

**در خصوص امور ثبت شرکت ، ثبت برند ، تغییرات ثبتی ، کارت بازرگانی ، رتبه بندی و سایر خدمات حقوقی و ثبتی،

مجموعه ثبت پایتخت همراه و یاری گر شما در تمامی مراحل خواهد بود .

برای این منظور به صفحات مربوطه مراجعه نموده و مطالب را با دقت مطالعه کنید .

کد اقتصادی

مطابق قانون تجارت کلیه شرکت ها تا دو ماه بعد از ثبت کردن شرکت می بایست جهت اخذ و پیگیری کد اقتصادی و انجام امور مالیاتی مربوطه اقدام نمایند . دریافت

کد اقتصادی برای اموری مانند :

گرفتن کارت بازرگانی ، گواهی ارزش افزوده ، شرکت نمودن در مناقصه و مزایده ها ، قرارداد تجاری با اشخاص حقیقی یا حقوقی ، ارائه اظهارنامه های مالیاتی و ارزش افزوده ضروری است .

 

دریافت کد اقتصادی

برای دریافت کد اقتصادی با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت

کد اقتصادی ، موسسه ثبت پایتخت مراحل زیر را طی می کند :

شروع کار← انعقاد قرارداد ← تحویل کار به کارشناس ←

تماس با مشتری جهت معرفی خود و مراحل اداری ← دریافت مدارک مورد نیاز ←

رفتن به اداره دارایی مربوطه ← تشکیل پرونده اولیه ← گرفتن معرفی نامه مستقلات ←

گرفتن نامه تائید مستقلات که دو حالت دارد

۱- رد میشود : در صورت مسی بودن آدرس ممیز آنرا رد کرده که مشتری میتواند در این مرحله تغییر آدرس دهد ) ۲- تایید میشود : وارد مرحله تشکیل پرونده نهایی میشود ←

ارسال اصل مدارک به انضمام کپی آنها به اداره دارایی حوزه مربوطه ← تشکیل پرونده نهایی ←

آماده شدن پرونده ظرف ۴۸ ساعت الی یک هفته مراجعه به اداره برای جویا شدن از انجام تشکیل پرونده ←

در صورت تایید اداره تشکیل پرونده نهایی ←

دریافت کد از اداره مربوطه ← تحویل کد به حسابداری جهت تسویه گرفتن کپی از تمامی مدارک جهت بایگانی ←

پایان کار

 

پیگیری کد اقتصادی

 برای این منظور به صفحات لینک داده شده مراجعه نموده و مطالب را با دقت مطالعه کنید .

 سپس با ما تماس بگیرید . مشاوران ، متخصصان و حقوقدانان ثبت پایتخت در خدمت شما خواهند بود. 

رضایتمندی شما همواره در اولویت امور ما قرار دارد .

ابتدا می بایست وارد سامانه اینترنتی سازمان امور مالیاتی شوید .

پس از ثبت نام در این سایت مراحل زیر را انجام دهید :

نخست وارد سامانه اینترنتی tax.gov.ir شده و

جهت پیگیری

کد اقتصادی وارد قسمت پیگیری سریع از وضعیت ثبت نام شماره اقتصادی

از قسمت ثبت نام و صدور شماره اقتصادی گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید. 

در صفحه باز شده روی پیوند پیگیری سریع وضعیت ثبت نام شماره اقتصادی کلیک نمایید .

سپس کد رهگیری پیش ثبت نام خود را وارد نمایید .

حال می توانید تمامی تراکنش‌های صورت گرفته را با تاریخ رخداد آن را

به صورت دقیق مشاهده کنید .

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها